Skip to content

Åpnet bokbutikk

mars 9, 2009

Jeg har nå åpnet en beskjeden liten nettbutikk, der jeg anbefaler kokebøker via Amazon.com

Jeg har selv kjøpt alle (bortsett fra The Fat Duck Cookbook), så jeg kan gå god for dem. Når jeg selv handler på Amazon, så velger jeg lengste leveringstid, ettersom det er billigst. Det er ikke toll på bøker, så det er enormt billig å handle derifra. Prøv det ut via lenken på siden av bloggen eller her: http://astore.amazon.com/spiseplikt-20

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

