Skip to content

Bokanbefalinger på Amazon

mars 31, 2009

Jeg har lagt ut noen bokanbefalinger på Amazon, så hvis du følger lengen på venstresiden som heter «Min bokbutikk», så kommer du direkte inn på den. For dere som ikke har bestilt på Amazon før, så kan jeg si at det er enormt enkelt. Bøkene kommer kjapt, det er ikke toll og det er uansett billigere enn å kjøpe dem her hjemme. Alle bøkene som har anbefalt i bokbutikken min har jeg kjøpt en gang selv, bortsett fra «The Fat Duck Cookbook». Ta en kikk, du finner garantert noe du vil ha…

From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. Jeg har jo the fat duck cook book.

    Det er en enormt bra bok!

  2. christopherhaatuft permalink

    kanskje jeg kjøper den når jeg har lest gjennom alle de andre jeg allerede har. om tyve år

Legg igjen en kommentar

