Skip to content

Dinmat.no

oktober 29, 2009

Alt jeg skriver for Bergens Tidende ender som regel inn på matsiden Dinmat.no. Er det noen av dere som bruker denne eller har innspill på hva dere synes om den? Jeg ser det er lite diskusjon rundt artiklene og sist jeg så, relativt lite som skjer på diskusjonsforumet deres. Er det en annen, norsk side som er bedre eller mer interessant?

The articles I write for Bergens Tidende, ends up on the food site www.dinmat.no. Since its in norwegian, I guess you dont really have an opinion on it, but thanks anyway 😉 The link in the norwegian part of this post is to my articles on the webpage.

From → Uncategorized

8 kommentarer
  1. petterbeyer permalink

    Hehe, ja denne.

  2. Øystein Sjøtun permalink

    Det er for få mennesker som blogger om mat generelt på våres «lokale» sider! Hjelper jo nesten ikke å kaste ut brannfakler, eller være provokatør lengre heller!

    • christopherhaatuft permalink

      Men det er ganske mange norske blogger der ute, ingen som dere har funnet som er bra?

      • Hanne Stensvold permalink

        http://hobbykokken.no/ har laget en fin oversikt over de norsk matbloggene. http://hobbykokken.no/2009/10/28/norske-matblogger/ Mange av dem er gode. Jeg vet at http://www.ordentligmat.no har forsøkt å få igang et forum, men er usikker på hvor mye besøkt det er. Personlig synes jeg det skjer mye bra på twitter. Gode matdiskusjoner og utveksling av tips og oppskrifter. Søk etter lister som #matnerder #matfolk etc.

      • christopherhaatuft permalink

        Takk for innspill, Hanne! Jeg har nylig begynt å følge de norske matfolkene på Twitter, men terskelen min for å ytre meg der er fremdeles litt for høy. Men om det skal være ett sted som det diskuteres mat i Norge, så er det vel på Twitter. Listen til Hobbykokken er et kjempebra tiltak. Kanskje det er noe Maison kunne trykket?

      • Hanne Stensvold permalink

        Ja, den listen må vi få på trykk ;-D

        Gleder meg til å twitre med deg ;-D

      • christopherhaatuft permalink

        Takk det samme 😉 Må si at det er gøyt å vise siste nummer av bladet til mine mat og vinvenner. Det er blitt enormt bra. Keep up the good work!

Legg igjen en kommentar

