Skip to content

Nye anbefalinger på bokbutikken min

april 8, 2010

Jeg har lagt til noen anbefalinger på bokbutikken min. Alle bøkene (bortsett fra Fat Duck-boken) har jeg kjøpt og lest. Er det en dårlig bok, finner du den ikke på listen min. Trenger du råd om spesielle temaer eller boktyper, så bare spør. Klikk på «Min bokbutikk» på høyresiden.

I added some recent additions to my bookstore. I own all the books (except the Fat Duck one), and can vouch for them all. Don’t hesitate to ask for advice on specific topics or type of cookbook. Click the «Min bokbutikk» on the link section of this page to find it.

From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. Sweet.
    Er en kokebokjunkie av dimensjoner og ser frem til å ta en overdose på anbefalingene dine.

  2. christopherhaatuft permalink

    Fett! Hva tenker du på å kjøpe?

Legg igjen en kommentar

