Skip to content

Diverse bilder fra New York

januar 5, 2011

På vei til Manhattan for å finne leilighet

Jeg har ikke vært så flink å legge ut bilder eller å skrive på bloggen siden vi flyttet fra Paris til New York, men det er ikke på grunn av manglende interesse. Aldri har jeg jobbet så mye, der 75 timers arbeidsuker ikke er uvanlig. Kjøkkenet og beliggenheten er fantastisk, med grønnsaker, husdyr, bier, urter og alt du forventer å finne på en gård rett utenfor kjøkkendøren. Første måneden bodde jeg hos et flott ektepar i Tarrytown, rett vest for gården. Selv om det var fint der, bestemte Annette og meg å finne et sted på Manhattan. Vi bor nå på Upper East Side, helt på grensen til East Harlem. Her kommer et par bilder fra den første tiden i New York.

Grønnsaker fra markedet

Ville kalkuner utenfor kjøkkenvinduet i Tarrytown

 

Hender og honning

From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. Mye jobbing og mye å lære. Takk for at du deler:)

  2. Du må ikke gi deg med blogginga. Spennende å lese bloggen til en faglært, er ikke som mange av de på nettet.
    Må innrømme at jeg ble en smule misunnelig, det å leve i New York er jo papiret drømmen. Enjoy

Legg igjen en kommentar

