Skip to content

Tokyo!

mars 16, 2013

Image

Endelig klart å komme meg til Japan! Helt siden jeg begynte å lage mat har jeg drømt om å komme meg til Japan å spise ny mat. Jeg har aldri vært noen stor sushi elsker, men ikke fordi jeg ikke liker rå fisk. Det er heller det at jeg ikke liker å betale masse penger for noe opptint fisk på et stykke ris, laget av uinspirerte kokker innimellom green curry og scampi wok. Her er det annerledes. Jeg skal jobbe på forskjellige restauranter på luksushotellet New Otani i to uker. Før, etter og dagene fri fra jobb skal jeg bruke på å slurpe i meg udon, soba, ramen, natto og mer. Jeg gleder meg til fisketorget, rare japanske jenter, hippe gutter sure gamlinger og dype bukk. Mer bilder kommer!

From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. Eirik Hauge permalink

    Gleder meg til natto-review’en 🙂 lykke til og kom deg til Harajuku på søndag formiddag 🙂

  2. Kos deg, jeg gleder oss til å høre hva du opplever.
    Det har for meg alltid vært en drøm å reise til Japan. Så heldige deg.

Legg igjen en kommentar

